How Much You Need To Expect You'll Pay For A Good لامپ زنون

Wiki Article

پایه هدلایت به شکل ظاهری لامپ برای نصب روی کاسه چراغ گفته می‌شود. شرکت‌های خودروسازی پایه‌های مختص به خود را برای خودرو خود تولید می‌کنند.

روشنایی و وضوح در جاده سبب شده تا انواع لامپ ها مانند زنون، هالوژنی و هدلایت در بازار تولید و وجود داشته باشد. با لنزو لامپ همراه باشید تا اطلاعات زیادی از لامپ زنون را برای شما عزیزان بازگو کنیم.

یکی از موارد مهم در ایمنی لامپ زنون ، وارد شدن ضربه به آن هنگام تصادفات است.در لامپ های زنون که در کارخانه روی خودرو نصب می شوند موارد ایمنی بطور کامل رعایت می شود که این موارد عبارتند از : 

همانطور که گفتیم مکانیسم تولید نور در این لامپ متفاوت هست. این لامپ ها در محفظه ای عایق هستند که پر از گاز زنون می‌باشد.

این لامپ ها براساس تخلیه شدید بار الکتریکی در یک محفظه گاز زنون آب بندی شده و بدون درز، نور تولید می‌کند. وقتی بین دو الکترود، تخلیه بار شده و اشتعال صورت گیرد، نور شدیدی تولید می شود.

مجموعه فروشگاه‌های آی ام بی با بهره گیری از بهترین و به روزترین تکنولوژی روز در زمینه طراحی، تولید و پخش انواع زنون برای خودروهای مختلف، با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به صورت عمده و تک توانسته است تا نیاز اشخاص حقیقی و کسب و کارهای فعال در xenon bulb این حوزه را به صورت جامع مورد پوشش قرار دهد.

با استاندارد های رنگهای لامپ زنون اشتا شدیم ولی استاندارها فقط به رنگها ختم نمی شود در مورد کاسه چراغ هم باید موارد ایمنی و استاندارد را هم باید رعایت کنیم.

این گاز نجیب به طور طبیعی در گازهایی که از چشمه های معدنی خارج می شوند دیده می شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بسیاری از مردم ممکن است از این موضوع آگاهی نداشته باشند. اما چراغهای جلو در واقع به طور خاص برای کشورهایی طراحی شده‌اند که فرمان در سمت راست یا سمت چپ قرار دارد.

 نوساناتی که در سیستم سیم کشی خودرو وجود دارد و باعث سوختن زنون می شود را فیلتر می کند.

مناسب برای مه شکن :سمند برلیانس . پراید- قبل از خرید از نوع پایه لامپ خودرو خود مطمئن شوید- این محصول فاقد کیت میباشد

در تمامی مراحل خرید با شما هستیم پس با خیال راحت خرید کنید

در نهایت میزان نور تولید شده بسیار کمتر از میزان انرژ‌ای است که دریافت می‌شود.

Report this wiki page